1. Jednostki miary Ustwiamy system metryczny. W tym celu wchodzimy w menu Customize -> Units Setup i wybieramy Metric. Robimy to dlatego, że w symulatorze wszystkie wymiary podawane są w metrach. Tak samo jest na rysunkach technicznych, które mogą być pomocne w modelowaniu. 2. Sterownik grafiki Wchodzimy w menu Customize - Preferences i przechodzimy do zakładki Viewports. Klikamy przycisk Choose Driver i zaznaczamy OpenGL. Dzięki temu program będzie lepiej przetwarzał grafikę, co poskutkuje płynniejszym działaniem. Następnie wciskamy Configure Driver i zaznaczamy opcje tak, jak na obrazku: Dzięki temu w oknie programu nie będziemy mieć pomniejszonych i rozmytych tekstur. Jakość tekstury będzie taka, jak w rzeczywistości. 3. Opcje renderowania Ustawimy sobie światło, żeby nie było za ciemno. Wchodzimy w menu Rendering -> Environment i ustawiamy Tint oraz Ambient tak, żeby cienie nie były zbyt ostre. Najlepiej zrobić to tak, jak na obrazku: Opcje odnoszą się nie tylko do tego, co zostanie wyrenderowane, ale całej sceny widocznej w oknie programu, jak i materiałów w Material Editorze. Następny rozdział |