MODELOWANIE W 3D STUDIO MAX

Na potrzeby symulatora "Maszyna"

Kurs dla początkujących



Ten kurs obejmuje podstawowe zagadnienia w zakresie modelowania na potrzeby symulatora "Maszyna". Nie są tu opisane żadne zaawansowane techniki, a jedynie to, czego potrzebuje początkujący modelarz, by tworzyć budynki i tabor do symulatora.

Chciałbym też z góry uprzedzić wszystkich, że absolutnie nie jestem ekspertem w sprawach modelowania, dlatego opisane przeze mnie metody mogą być dla niektórych prymitywne, ale według mnie w zupełności wystarczają do powyższych celów.


Spis treści:

1. Konfiguracja programu
2. Omówienie podstawowych narzędzi
3. Podstawy modelowania
4. Editable Mesh
5. Wycinanie brył i inne przydatne funkcje
6. Optymalizacja modelu
7. Teksturowanie
8. Hierarchia i schemat


W przygotowaniu:

9. Pivoty
10. Elementy świecące i ruchome
11. Eksport modelu do symulatora